• Welcome to Religious Forums, a friendly forum to discuss all religions in a friendly surrounding.

Your voice is missing! You will need to register to get access to the following site features:
    • Reply to discussions and create your own threads.
    • Our modern chat room. No add-ons or extensions required, just login and start chatting!
    • Access to private conversations with other members.

We hope to see you as a part of our community soon!

My experience on RF

Schwarzweg

Ullr, Nebet-Het,Wendigowak
Nope, it isn't. Well it's OK that you are here but it's not OK that you keep writing in German.

Ist es nicht. Nun ja, es ist OK dass Du hier bist aber es ist nicht OK, dass Du in deutsch schreibst (und das schlecht). Es gibt Übersetzungsprogramme und es ist Deine Aufgabe sie zu nutzen. Wir sind nur wenige hier, bitte ruiniere nicht unseren guten Ruf.
Dann sollte ich gehen.....................................
Wenn das allgemein gewünscht wird.......englisch ist nicht meine Sache
Ich mühe mich hier nicht mit meinem bischen schulenglisch ab.
Wer hat hier das Sagen ?
Dann gehe ich ...............................

Heyo

Veteran Member
Wer hat hier das Sagen ?
Das Sagen haben die Regeln - und der gesunde Menschenverstand. Du hast hier eine Leserschaft von vielleicht 6 oder 7. Der Rest versteht kein deutsch. Ich empfehle ein deutschsprachiges Forum. (deutschsprachiges Forum religion at DuckDuckGo)
Da wirst Du dann auch irgendwann Antworten kriegen die zum Thema sind und nicht zur Nutzung von deutsch in einem englischsprachigen Forum.

Secret Chief

Very strong language
Wer hat hier das Sagen ?
Dies ist eine englischsprachige Website. Wie viel Interaktion erwartest du dir, wenn du auf Deutsch postest?
私はほとんど推測しません

Heyo

Veteran Member
Wer hat hier das Sagen ?
Maybe, in a few years, AI will be powerful enough to auto translate any language and we will have fora where anyone can write and read in their native language. But until then it is sensible to seek a forum where a language is used that one can understand and write in.

Audie

Veteran Member
:) Evolution can go both forwards and backwards. If I knew more I could probably say what was or wasn't needed in the gene pool, but I don't know. I think it is too complicated to say. We need the ability (which narcissists lack) to introspect but also the ability (which some other people lack) to ignore our own faults, sometimes.
Evolution can go backwards?